شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی یاس پرفیوم
کاربر عزیز؛ برای استفاده بهتر از خدمات و برنامههای کاربردی یاس پرفیوم ، موارد زیر را به طور کامل مطالعه کنید.
ورود به سایت یاس پرفیوم ، برای استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده در آن، به معنای آگاه بودن از شرایط و قوانین و پذیرفتن آنها وهمچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات یاس پرفیوم است. توجه کنید، که ثبت سفارش نیز در هر زمان، مستلزم پذیرفتن کامل همهٔ شرایط و قوانین یاس پرفیوم از سوی کاربر است.
دقت کنید، که شرایط و قوانین مندرج در ادامه این صفحه، به عنوان جایگزینی برای کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
تمام اصول و رویههای یاس پرفیوم ، کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین کاربری مرتبط هستند.
اگر در آینده، در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای مختلف یاس پرفیوم تغییرات به خصوصی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به کاربران اطلاع رسانی میشود.
در مقابل، کاربرانی که به طور مستمر از خدمات و امکانات سایت استفاده میکنند نیز، با هرگونه تغییر در قوانین منتشر شدهٔ صفحهٔ «شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی یاس پرفیوم » موافقت میکنند.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر، شخصی است که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج و برای ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات دیگری در یاس پرفیوم اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هر گونه ارتباطی در یاس پرفیوم ، به صورت الکترونیکی انجام میشود. این ارتباطات شامل استفاده از سرویسها و خدمات یاس پرفیوم ، ثبت یا خرید سفارشهای اینترنتی و تماس با یاس پرفیوم از طریق ایمیل میباشد. اگر درخواست کاربر، با همهٔ اصول و رویهها مطابقت داشته باشد، کاربر نیز موافقت خود را برای دریافت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) درخواست خود از یاس پرفیوم اعلام میکند. به این ترتیب، یاس پرفیوم به صورت الکترونیکی به درخواستهای کاربران پاسخ میدهد.
همچنین برای اطلاع رسانی رویدادها، خدمات، سرویسهای ویژه یا پروموشنها، ممکن است، که یاس پرفیوم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. اگر کاربران، مایل به دریافت این ایمیلها و پیامکها نباشند، میتوانند از عضویت در «دریافت خبرنامهٔ یاس پرفیوم » انصراف دهند. کاربران برای لغو عضویت در خبرنامه خود، باید به پروفایل خود مراجعه کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
یاس پرفیوم به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت میکند.
یاس پرفیوم متعهد میشود، که در حد توان از حریم شخصی شما دفاع میکند و در این راستا، از همه تکنولوژیهای مرتبط برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده میکند. یاس پرفیوم همچنین برای توسعهٔ فروشگاه اینترنتی خود از این اصل بسیار مهم پیروی میکند. برای نشان دادن رضایت هر چه بیشتر خود از این سیاست، میتوانید از سایت استفاده کنید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات یاس پرفیوم ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و تمام محتوای تولید شده توسط یاس پرفیوم ؛ جزئی از اموال این برند محسوب میشود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس، در انحصار یاس پرفیوم است.
توجه داشته باشید، که هرگونه استفاده از سایت بدون کسب مجوز کتبی از یاس پرفیوم توسط دیگران، پیگرد قانونی دارد و حقوق آن برای یاس پرفیوم محفوظ است. علاوه بر این، اسکریپتها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط یاس پرفیوم و علائم تجاری ثبت شده، در انحصار یاس پرفیوم است. هر گونه استفاده از این موارد با مقاصد تجاری نیز پیگرد قانونی دارد.
کاربران، مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و سایر جزییات و مشتقات وب سایت یاس پرفیوم نیستند. همچنین نمیتوانند بدون دریافت اجازه رسمی از یاس پرفیوم ، از خدمات یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج استفاده کنند و کلیه این حقوق صراحتا برای یاس پرفیوم محفوظ است.
کاربرانی که از خدمات یاس پرفیوم استفاده میکنند، مسئول محافظت از حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری یا رمز ورود انجام میشود، به طول کامل بر عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی سایت یاس پرفیوم به آدرس www.Yasperfume.ir است. یاس پرفیوم با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیرد. وب سایت یاس پرفیوم هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازwww.Yasperfume.ir ندارد.
کاربران برای برقراری ارتباط ، فقط میتوانند از آدرسهای درج شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت و پردازش سفارش
همهٔ سفارشهای ثبت شده در یاس پرفیوم ، در طول روزهای کاری و نخستین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش میشوند. روز کاری به معنای روزهای شنبه تا پنج شنبهٔ هر هفته میباشد و تعطیلات رسمی، شامل روزهای جمعه و تعطیلات رسمی براساس تقویم ایران است. امکان سفارشگذاری در یاس پرفیوم ، در تمام ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، وجود دارد.
همهٔ سفارشهای ثبت شده بر روی سایت یاس پرفیوم ، به ترتیب سفارشگذاری، در صف پردازش قرار میگیرند و کد آن به شماره موبایل مشتری پیامک میشود. پیش فاکتور سفارش نیز، بلافاصله پس از ثبت نهایی سفارش، به ایمیل مشتری ارسال میشود.
یاس پرفیوم برای پیشبرد صحیح خریدهای اینترنتی، در تمام مسیر خرید مشتریان، از ثبت و ارسال تا تحویل هر سفارش به هر فرد، دقت و تلاش فراوانی صرف میکند. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در یاس پرفیوم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای یاس پرفیوم محفوظ است. البته در چنین شرایطی، امکان جایگزین کردن کالای به اتمام رسیده با کالایی دیگر برای مشتری وجود دارد.
هر کاربر، موظف است، که برای سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. مسلم است، که در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر پردازش نمیشود و قابل پیگیری، ارسال و تحویل نخواهد بود.
یاس پرفیوم ، بنا به تشخیص خود، مجاز به توقف سفارشگیری جدید، بدون هرگونه اطلاع قبلی میباشد و حق دارد، که فروش خود را متوقف کند. البته تمامی سفارشهای ثبت شده، پیش از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهند شد. همچنین، حق توقف فروش برای همه یا بخشی از محصولات بدون اطلاع قبلی مشتریان و کاربران، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، برای یاس پرفیوم محفوظ است.
خسارت در هنگام حمل و نقل
یاس پرفیوم برای تحویل بدون آسیب سفارشات به دست مشتریان خود، نهایت تلاش خود را میکند. همچنین تاکید دارد، که هر سفارش در نهایت صحت و سلامت به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده شود.
همه محصولات ما ، پیش از ارسال به طور ایمن و استاندارد بستهبندی و سپس برای ارسال، به یکی از شرکتهای حمل و نقل معتبری که کاربر در مراحل خرید خود انتخاب کرده است، منتقل میشود.
پس از این مرحله واعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) هر گونه حادثه احتمالی در هنگام حمل و تحویل کالا، بر عهده شرکت حمل و نقل است. در صورت بروز هرگونه حادثهای، یاس پرفیوم تنها در صورت تایید شرکت ارسال کننده و به منظور تسهیل امور پیگیری، خسارت به وجود آمده را جبران خواهد کرد.
آسیبهای وارد شده به کالا، که ناشی از حمل و نقل آن در مسیر تحویل میباشد، باید نهایتا تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش یاس پرفیوم گزارش داده شود. در ادامه، باید کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و نقل ارسال کننده، کلیه متعلقات مربوط به کالا و فاکتور، به خدمات پس از فروش یاس پرفیوم ارسال کنید.
محتوای سایت
یاس پرفیوم برای ارائه تمامی سرویسهای خود، نهایت تلاش و دقت خود را به کار میگیرد. یاس پرفیوم برای تولید محتوا، از منابع و مراجع اصیل و همچنین شرکتهای سازندهٔ محصولات استفاده میکند. البته، یاس پرفیوم به هیچ عنوان تضمین نمیکند، که شرح هر محصول و دیگر مطالب منتشر شده در سایت بدون خطا باشد.
توجه داشته باشید، که اگر شرح محصول ارائه شده در یاس پرفیوم دارای هر گونه تفاوتی با اطلاعات منتشر شده در سایت اصلی محصول است، برای استرداد محصول، نباید کالا استفاده شده باشد و باید در حالت اولیه بازگردانده شود.
وب سایت یاس پرفیوم هیچ گونه مسئولیتی را در مورد حذف شدن صفحههای سایت خود یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای مختلف سایت یاس پرفیوم ، همان گونه که هست، ارائه میشود. سایت یاس پرفیوم تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را بر عهده نخواهد داشت، زیرا این موارد ممکن است، به دلیل عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و سایر موارد مشابه باشد رخ دهد.
همهٔ محتویات منتشر شده در سایت یاس پرفیوم ، شامل قانون حق تکثیر و کپیرایت میباشد و به سایت یاس پرفیوم تعلق دارد.
نمایندگی
یاس پرفیوم در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی یاس پرفیوم اطلاع دهید.
تفاوت های ظاهری
با توجه به اینکه کمپانی های تولید کننده هر از گاهی اقدام به ایجاد تغییر در ظاهر محصولات خود میکنند ممکن است محصول ارسالی با عکس مندرج در سایت تفاوت های اندکی داشته باشد.یاس پرفیوم همواره جدید ترین و به روز ترین تولیدات کمپانی ها را تقدیم مشتریان میکند از این رو ممکن است در برخی مواقع تغییراتی در جعبه یا نوع نوشته ی محصول و یا بعضا شکل ظاهری آن دیده شود . یاس پرفیوم این اطمینان را به شما میدهد که در صورتی که در ماهیت و اصل کالا تغییری ایجاد شده بود آنرا به عنوان محصول جدیدی در سایت نمایش دهد که مشتری بتواند خود انتخاب کند.
سیاست قیمت گذاری در یاس پرفیوم
سیاست قیمتگذاری در یاس پرفیوم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان است. قیمتهای ارائه شده برای کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی یاس پرفیوم ، در واقع قیمتهای خرده فروشی است و غالباً توسط تولیدکنندگان یا تامینکنندگان آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. سایر کالاهای یاس پرفیوم براساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار قیمتگذاری میشوند.
روش بازگرداندن کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت در یاس پرفیوم:
توجه داشته باشید تنها در صورتی که عطر مورد نظر مشکل اصالت و یا مشکل فیزیکی داشته باشد، تا ۷ روز پس از دریافت کالا امکان مرجوع کردن عطر وجود دارد.
همچنین در صورتی که از خرید کالای خریداری شده منصرف شده باشید تنها در صورتی که پلمپ جعبه عطر باز نشده باشد امکان مرجوعی تا ۷ روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. در صورتی که پلمپ جعبه عطر باز شده باشد، یاس پرفیوم امکان پس گرفتن کالا را نخواهد داشت.
توجه : امکان عودت و تعویض پرفیوم های خالص به دلیل آماده شدن سفارش اختصاصی برای شما ، به هیچ وجه وجود ندارد.
کالا را چطور ارسال کنید؟
برای بازگرداندن کالای خود، پس از تحویل گرفتن آن و پیش از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. توجه داشته باشید، که به هیچ عنوان، بدون هماهنگی با کارشناسان یاس پرفیوم، کالایی را باز نگردانید.
برای بازگرداندن کالا، باید محصول را در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی کنید. دقت کنید، که برچسب زدن، نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و همچنین پاره یا مخدوش کردن آن، باعث از بین رفتن امکان استفاده از خدمات بازگرداندن کالا خواهد شد. اگر نیاز به نوشتن توضیحات خاصی از طرف شما وجود دارد، آن را در قطعه کاغذی جداگانه بنویسید.
اگر کالای برگشتی، در شرایط اولیهای که توسط یاس پرفیوم به مشتری تحویل داده شده است، دریافت نشود، متاسفانه امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد و کالا خارج از شرایط مرجوعی قرار میگیرد.
اگر ساکن سایر شهرهایی غیر از تهران هستید، برای بازگرداندن کالا باید از پست پیشتاز استفاده کنید. کسانی که ساکن تهران هستند، برای مرجوع کردن کالایی که خریدهاند، لازم است با یاس پرفیوم تماس بگیرند، تا هماهنگیهای لازم جهتِ ارسال پیک و تحویل گرفتن کالا انجام شود. در ضمن هزینههای بازگرداندن کالا تماما بر عهده مشتری است.
تاکید میکنیم، که از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، برای باز پس فرستادن کالا، جعبه اصلی را درون کارتن دیگری گذاشته و سپس آن را به یاس پرفیوم ارسال کنید. برای بازگرداندن بسته خود، از آدرس درج شده روی جعبه سفارش استفاده کنید.
مراحل رسیدگی به درخواست مشتری، پس از دریافت کالا در خدمات پس از فروش، چگونه است؟
پس از آنکه، کالای مرجوعی به دست کارشناسان یاس پرفیوم رسید، آنها ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض و یا وجه مشتری با احترام عودت داده میشود
چگونه درخواست خود را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
برای ثبت درخواست خود در زمینه مرجوع کردن یا تعویض کردن کالا، تنها کافی است با شماره تلفن 02128429249 و یا 09220672009 تماس بگیرید.
روش بازگرداندن کالا و ۷ روز ضمانت بازگشت در یاس پرفیوم:
ارسال با پیک (فقط شهر تهران) :
در این روش محصول بوسیله پیک برای مشتریان ساکن تهران ارسال می شود و سفارش های بالای یک میلیون تومان رایگان است.به سفارشات کمتر از یک میلیون تومان مبلغ 59 هزار تومان هزینه ارسال اضافه خواهد شد.
شما میتوانید زمان تحویل سفارش خود را در هنگام ثبت سفارش انتخاب فرمایید.
سفارشات تهران در کمتر از 48 ساعت ارسال خواهند شد. و حتما قبل از ارسال سفارش با مشتری جهت هماهنگی تماس گرفته می شود.
توجه داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و یا روزهای بارانی و برفی ممکن است تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول انجامد یا در روزهای بعد انجام شود.
ارسال با پست (سراسر ایران) :
در این روش محصول با استفاده از پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شده و سفارش های بالای یک میلیون تومان رایگان است.به سفارشات کمتر از یک میلیون تومان مبلغ 59 هزار تومان هزینه ارسال اضافه خواهد شد.
بازه زمانی دریافت کالا در این روش بسته به فاصله شهرها بین 2 تا 5 روز کاری است.
توجه بفرمایید که در هنگام ثبت سفارش شما، تاریخ تحویل بسته به پست را انتخاب میکنید.
کد رهگیری مرسولات پستی برای کلیه سفارشات به شماره موبایل خریداران پیامک می شود ، در صورتی که کد رهگیری بعد از روز مشخص شده برای شما پیامک نشد، می توانید با شماره 09220672009 در پیام رسان های واتس اپ و روبیکا در ارتباط بوده و درخواست کدپیگیری نمایید.پس از دریافت کد رهگیری پستی ، می توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی اداره پست به نشانی https://tracking.post.ir/Search.aspx مرسوله خود را دقیق تر پیگیری نمایند.
ارسال با تیپاکس ( سراسر ایران) :
در این روش محصول شما توسط تیپاکس ارسال می گردد و پس از تحویل مرسوله به اداره تیپاکس،پیامکی حاوی این مضمون به همراه کد رهگیری مرسوله برای شما ارسال میگردد و پس از آن شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت اداره تیپاکس به نشانی https://tipaxco.com/tracking مرسوله خود را رهگیری کنید.
در این روش زمان رسیدن کالا به دست شما معمولا بین 1 الی 3 روز کاری از زمان ارسال کالا می باشد و هزینه ارسال کالا به صورت پس کرایه و به عهده ی مشتری می باشد.